четвртак, 21. март 2013.


Put do mora

Dodje napokon i taj dan da sa ženicom krenem na more, posle dužeg vremena. Dogovorili smo se da  idemo vozom onako opušteno pa kad stignemo i gde stignemo. Obukli smo se lagano. Ona laganu belu mini haljinicu a ja kratke pantalonice i krenusmo put stanice. Voz kao po običaju kasni ali sve je ok pijuckamo piće i čekamo sve srećni  što posle toliko vremena sakupismo lovu da odemo na more. Stiže napokon ali gužva kao u paklu. Imali smo i rezervacije ali ko u onom haosu i gleda rezervacije. Jedva udjosmo, stadosmo u hodnik pored prozora a torbe stavismo u kupe pored, kod nekih mladića veoma veselih i ljubaznih. I tako krenusmo napokon. Posle jedno sat vremena vožnje izađoše dva mladića. Jedan je stajao pored moje žene i mene a drugi je zapalio cigaretu i izbacio glavu kroz prozor. U jednom trenutku žena poče da se vrpolji i da me gurka. Ne obraćajući mnogo pažnje na to samo je zagrlih i poljubih. Ovaj sa prozora završi cigaretu i uđoše obojica unutra.
Ovi momci nisu normalni reče mi žena.
Zašto - upitah je.
Pa od ovolikih mladih devojka našli mene da vaćare.
Šta!  Upitah je iskolačenih očiju.
Ma da, dok je onaj pušio ovaj mi je zavukao ruku i uhvatio za dupe.
Što ga nisi ošamarila ili sklonila ruku? Pokušala sam da mu sklonim ruku i da se okrenem ali gde u ovoj gužvi a da pravim scenu među ovolikim ljudima ne ide.
E sad ću ja da im jebem mater.
Stani bre, uplaši se ona da ne napravim nešto, pa nije to ništa - šta uhavtio me za dupe i ništa, čak treba da si srećan što imaš takvu ženu što je među svim ovim mladim izabrao baš mene.
A bogami i jeste zgodna sa svojih 40 godina izgleda prelepo u toj beloj haljinici a oni ne verujem da imaju preko 25 ali opet ljubomora me izjeda pa joj rekoh kako šta, kako su krenuli do mora će se izređati na tebi.
Ha ha ha, pa ti si to ljubomoran, ajde i ti me uhvati za dupe pa da zaboravimo.
Pogledah je ona se onako smeška, pa hajde reče. Uhvatih je ispod haljine za dupe i stisnuh jako. Ona poče da se vpolji, da meša . ispusti tihi uzdah i stavi glavu na moje rame.
Šta ti je,pitam.
Kako šta mi je kad me pališ.
A de te nije možda napalio onaj klinac ljubomorno ću ja.
Držeći oči zatvorene i glavu na mom ramenu reče - pa jeste on je započeo.
Droljo - rekoh ljutito ali lagano na uvo da me nečuju drugi i krenuh da sklonim ruku sa njenog dupeta. Kad mi ona uhvati obe ruke stavi ih nazad na dupe i rece - ajde nemoj da se samo duriš kad je već situacija takva. Uhvatih je čvrsto za dupe i počeh da ga mesim rukama, kad joj pipnuh pičku ona gola voda.
Stvarno si drolja rekoh a ona vrati glavu na moje rame i samo rece - aha. Jednu ruku stavih između nas i nabih joj prst u pičku a drugom joj stišćem dupe jače. Poče da se migolji, meša i trlja o mojoj nozi kako bi moj prst ušao dublje. Kada slučajno bacim pogled na kupe gde su mladići ima šta i da vidim, svi se drže za kurčeve preko pantalona i polako nadrkavaju kurčeve.
Jebote pa ovi su napaljeni na tebe samo što ne izvade kurčeve, rekoh ženi.
Ona okrenu glavu prema kupeu i kad vide prizor samo se nasmeja i obliza usne onako kurvanjski. To ohrabri jednog, izvuče kurac napolje i poče da drka.
Kad ga videsmo i ja i žena samo zinusmo. Veći i deblji kurac nismo videli. Ova moja još jednom obliza usne, da mu poljubac i priljubi se uz mene čvrsto, nataknuta na moj prst. Drugom rukom joj stegoh dupe koliko sam jak i rekoh joj -  kurvetino šta to radiš.
Pa ništa palim ih malo a vidim i tebi je kao loše. i tek onda primetih da će mi kurac izleteti iz pantalonica koliko se ukrutio, pogledah je a ona opet obliza usne onako i poljubi me sočno.
Šta je zašto si se ti napalio ovoliko, zbog mene ili zbog njih - pita me smeskajuci se.
Dobro pitanje, mislim se, vise ni ja nisam siguran, možda me je i to napalilo što ovi  momci drkaju  na moju ženu, bio sam tako zbunjen nekoliko trenutaka kad me opet žena pita – I ?
Ćuti droljo rekoh i privukoh je uz sebe koliko sam jak.
Voleo bi ti da imas ženu drolju, znam, zato si se i napalio, priznaj - smeje se a meni kurac samo što ne pukne.
Ćuti šta to pričaš.
Voleo bi da onoliki kurac raširi pičkicu tvoje ženice - zar ne. Nisam mogao da verujem šta to čujem iz njenih usta.
Voleo bi da me gledas na njemu I okrene glavu prema kupeu I ja pogledah kad mladic dosao do samih vrata kupea I drka kurcinu pa bar 23cm. Voleo bi da gledas kako mi ga nabija celog do jaja priznaj. Rukama me obuhvati oko vrat stavi glavu na moje grudi trljajuci se o moju nogu sa mojim prstom u picki samo je tiho drhtala i  izgovarala priznaj,priznaj,priznaj.
Pogledah okolo ljudi i ne obracaju paznju na nas kad moja zena rece - priznaj molim te treba mi to da svrsim molim te priznaj.
I mene je celokupna situacija popalila. jos kad vidim nju kako je napaljena i ovog sto drka mamuta zbog nje rekoh - priznajem.
Ona poce cvrsce da se nabija na moj prst i rece - sta priznajes reci mi?
Pa sve.
Uhvati me rukama za glavu i gledajuci me pravo u oci rece malo ljutito sta sve reci mi.
Pa voleo bih da  vidim kako ti onoliki kurac siri picicu. I dalje me drzeci za glavu trlja se o moju nogu i rece sta jos?
Voleo bih da te vidim kako jases na njemu.jos jos sapuce.
Voleo bih da gledam kako te jebe kako te rastura kako ti ga do jaja zabija u tu kurvinsku pičku.
Uh ispusti tihi jecaj i dalje se trljajuci i gledajuci me u oci.
Iz kupea se cu neki zvuk i pogledasmo obadvoje kad ovaj mladic svrsava i sperma pada i sliva se na staklu od vrata kupea.
Pogleda me ponovo u oci i reče - šteta mogao je mene da napuni, da me oplodi kao kobilu sa ovolikim kurcem, voleo bi to?
Uh, voleo bi kučko, osećao sam da se i meni bliži vrhunac iako ga nisam ni prstom takao.
Toooo, kučka sam, kaži  mi još šta sam?
Ti si kurvetina, prljva kurvetina.
Jesam, jesam, priznaj da voliš što jesam, i da voliš da gledaš kako jebu tvoju kurvu.
Volim, toliko je i mene popalio ovaj razgovor da samo što nisam eksplodirao.
Šta još voliš, pričaj.
Volim da te ovaj nasadi na kurac i da te jebe kao drolju, kao najprljaviju drolju na svetu, da ti ga zabija celog do jaja ako možeš samo da ga primiš.
Mogu, mogu, priča ona gledajući me u oči i praveći grimace. Poznajem taj pogled, samo što nije svršila.
Ako ne budeš mogla ima da te jebe dok te ne razradi, dok ne napravi mesta u tu tvoju droljastu picku i ima da ti svrsava direktno u matericu. Jebaće te non stop dok ne stignemo na more, neće te ni skidati s kurca.
To, tooooo bih volela. A ovi drugi.
Jebaće te i oni kucko, svi će se izređati na tebe, da naprave dobru kurvu od tebe. Nisam mogao da verujem šta pričam ali sam bio toliko popaljen da bi je u ovom trenutku i dao onom da je natakne na kurac.
Uh, volela bi to, volela bih da probam još neki kurac, volela bih da budem kurva a ti da me vodiš kod jebača, držiš za ruku i gledaš dok me jebu. Stavila mi je glavu na grudi i tiho počela da jeca, pričaj mi.
Jebaće te svi ovi kao kuju, rasturiće ti pičku, nabiće ti dva kurca u pičku da budes extra kurvetina, neće te skidati s kurca, svršavaće u tebe i oplodiće te kao kobilu.
To, tooooooooo volim, a šta ćeš ti. Ja ću te držati za ruku, još nisam završio rečenicu a ona me obgrli čvrsto i poče da jeca, trese se i svršava, i drkacu kurac, dovrših  rečenicu i poceh da svršavam. To, tooooo, drkaćeš ga sve do mora i gledaćeš tvoju kurvicu kako se jebe, jedva izusti ove reči zbog svrsavanja.
Čvrsto zagrljeni ostadosmo par trenutaka dok nas talas svršavanja ne prođe, razdvojismo se i rekoh joj - ti nisi normalna. Bacih pogled u pravcu kupea momci su napaljeno zverali u nas i tek se onda setih da sam svršio u gaće. Pogledah ženu a ona se perverzno smeška i oblizuje usne, gledajući fleku na mojim pantalonicama.
Hajdemo do wc-a da se sredimo reče žena. Uhvatih je za ruku i polako se probijasmo kroz gužvu. Dodjosmo do wc-a i udjosmo obadvoje. Ona skinu tangice i začas se umi. A ja!!! Ja sam mogao samo da gledam i da se čudim, onako sav ulepljen sa velikom flekom na pantalonicama nisam znao šta da radim. Skinuh sve sa sebe i umih se ali nikako nisam mogao ponovo da obučem iste bokserice i pantalonice.
Žena reče - idem ja da ti donesm iz torbe druge pantalonice.
Ma daj samo ti fali da udješ sad kod onih popaljenih klinaca silovaće te odmah.
Pa nema veze el si rekao da bi voleo da me vidiš kako me jebu i smeje se.
Pogledah je onako oštro a ona će šalim se samo otvoriću vrata od kupea tako da ne mogu ništa da pokušaju zbog ljudi.
Razmišljao sam šta da radim ali nema mi druge mora da mi donese. Pokupi ona moju odeću i njene tange i krenu.
Požuri rekoh, čekam te.

Ne brini dolazim odmah.
Prodjoše 5, 10, 15 minuta a nje nema. Ja se vrtim u onom wc-u i pizdim. Sigurno je karaju,umirem od ljubomore. Pa da mi ne odnese pantalonice obuko bi ih  onako umazane i krenuo za njom ali kako sada. I posle 25 minuta kuca na vrata. Brzo joj otvaram i onako ljut je pitam gde si dosad. Ona bleda kao krpa ne zna šta da mi kaze i kako ću da reagujem.
Jesu li te jebali?
Ona samo obori glavu.
Čujes šta te pitam?
Jesu, reče tiho.
Pa kako bre, el si rekla da ćeš otvoriti vrata?
I jesam.
Pa kako onda?
Eto ušavši zamolila sam da mi neko skine torbu i odmah je skočio onaj što ga je drkao pred nama. Spustio je torbu na podu kupea. Otvorila sam torbu i ubacila prljav veš kad me pitao kako ti je mužić. Odgovorila sam mu da ga se to ne tiče i počela da tražim havajke koje su bile negde pri dnu ali sam ih našla. Onako presavijena dok sam tražila zaboravila sam da nemam gaćice i svi su videli da sam gola. Onda me je ovaj isti uhvatio za picu, uspravila sam se i udarila mu šamar. Onako ljutito me okrenuo i gurnuo prema drugarima koji su sedeli i rekao držite je. Oni su me uhvatili za ruke a on je zatvorio vrata navukao zavese i počeo da se skida.

Pustite me vikaću rekoh ovima što me drže .Viči slobodno reče ovaj, potpuno gol, ako hoćeš da napraviš skandal i uze mi tvoje havajke i nabi mi ih u usta. Lagano mi je podigao haljinicu i svi su se divili prizoru. A onda je pljunuo na onu njegovu aždaju i prislonio je na moju pičicu. Počeo je da gura i ušao samo glavićem, bolelo me je.
Slušao sam je u neverici kako priča i primetih da mi je kurac dignut i tvrd kao kamen. Ne znam kako da opišem to stanje ljutnje, ljubomore, napaljenosti, besa, sva ta pomešana osećanja, ali je jedno sigurno napalilo me to što je pričala jer mi je kurac dignut.
Onda mi ga je nabio iz sve snage, pošle su mi suze od bola i tako mi ga je nabijao jedno 15 minuta. Kad sam videla da će svršiti počela sam da se migoljim i mumlam ustima začepljenih havajkama da ne svrši u mene ali nije obraćao pažnju na to i nabio ga je najače što je mogao i počeo da svršava, čini mi se pravo u matericu. Kad se smirio izvadio ga je a ja sam se okrenula, izvadila havajke iz usta i zavalila mu baš jaku šamarčinu, otvorila vrata i izašla van. Dok sam dolazila do wc-a ljudi su me čudno gledali verovatno su čuli naše jebanje ili sumnjaju nešto i evo me ovde pa ti sada radi sa mnom šta hoćeš.
Uhvatih je za pičku a ona me začudjeno pogleda u oči i pita šta radiš?
Ništa rekoh, a iz pičke je curelo na sve strane niz butine je došlo do sandala.
A onda ona primeti moj dignuti kurac i nasmeja se. Pa ti si se napalio jebo te!
Izgleda .
I šta ćemo sad?
Sad ću i ja da te jebem.
Ozbiljno, pogleda me sa nevericom.
Pa ozbiljno, kad sam već napaljen.

Sačekaj da sperem njegovu spermu.
Uhvatih je za ruku i rekoh nemoj hoću da te jebem sa njegovom spermom u sveže izjebanu pičku da vidim kako to izgleda. Sedoh na šolju i rekoh dodji.
Ona se onako pohotno smeška i reče al si se napalio ne mogu da verujem. Opkoračila me je i sela na moj kurac. Ušao je ladno mislim da ga nije ni osetila i tek sam tad video koliko je raširio.
Ovaj te razbio načisto skupi malo pičku rekoh. Kako je pokušavala da je skupi sperma se cedilla iz nje po mojim nogama i mudima. Zanimljivo ali to me još više napali i gurnuh joj jezik u usta.
Šta si se napalio toliko zar te stvarno pali da me neko drugi jebe?
Sva ta pomešana osećanja ali me je ipak napalilo to što je drugi izjebo i raširio je ovoliko pa rekoh - očigledno.
Znaš čitala sam u novinama da svakog muškarca pali pomisao da ga žena vara. Zato sam te i palila tamo u hodniku, a posle ovoga vidim da je sve tačno što su napisali.
Uhvatih je za dupe obema rukama i počeh da je silovitije spuštam na kurac. Jel te ovako i on jebo?
Ugrize donju usnu klimnu glavom i reče - aha, samo nisam sigurna da je baš isto.
Promešaj malo kurvice da osetiš i ovaj moj.
Kad ču ono kurvice poče da vrti dupetom žestoko i pita može ovako?
Uh može, najbolja si. El si svršila dok te je jebao?

Pogleda me u oči i reče 2 puta.
Droljo pohotna, kad pre?
Pa čim mi ga je drugi put gurnuo celog svršila sam odmah, kad je to video nabijao me je jako tako da je talas orgazma trajao dugo, a drugi put  kada mi počeo puniti matericu spermom nikad to nisam doživela i baš sam silovito svršila.
Prava si drolja, znao sam to, znao.
Da ali ti voliš tu drolju zar ne?
Da volim, volim te puno i nabih joj jezik u usta.
A voliš i što sam jebena?
Pa ne znam baš.
Kako ne znaš kada ti kurac nikad tvrdji nije bio i poče jače da jaše na njemu. Hajde priznaj da voliš.
Volim, kučkice volim.
Znam, reče i poljubi me. A el bi voleo da me vidiš na drugom kurcu, da me gledaš kako jašem kao sad tebi?
Daaa.
Pružiću ti to zadovoljstvo, nabiću se ponovo na onaj veliki kurac da bi ti video, važi?

Važi.
Ali prvo moraš da mi priznaš da te sve to pali i da bi voleo da vidiš svoju ženicu kako drugi razvaljuju od kurca.
Uhvatih je za kosu i povuko nazad, pogledah je u oči i rekoh priznajem kučko, prava si kurvetina.
Jesam, a pošto ti to voliš i pali te, biću još veća a ti ćeš mi u tome pomoći.
Kako?
Pa dovodićes mi jebače i gledaćeš kako jebu tvoju ženicu a ti ćeš me držati za ruku, drkaćeš i molićeš ih da me dobro izjebu, da mi ga nabiju do jaja i da mi napune kurvanjsku pičku.
Luda si znaš.
Znam ali ti nikad nisi bio tvrdji, zato ne seri nego kaži da bi voleo da imaš ženu koja se jebe sa strane i koju razbijaju od kurca totalni neznanci?
Bila je u pravu kurac mi je bio toliko tvrd samo što ne eksplodira, i rekoh joj - voleo bih zaista, gledajući je pravo u oči i nabijajući na svoj kurac.
Ona poče jače da skače po mom kurcu i reče - kaži mi šta sam ja?
Ti si moja kurvica.
Volim da budem kurvica. Nisam ni slutila da je to toliko lepo i napaljujuće, još kad ti muž zna i podržava te u tome, el tako ljubavi?

Jeste kučko, biće ovo zanimljivo letovanje.
Volela bih i da me neko pojebe na plaži pred tobom. Neko sa ogromnim kurcem, neko ko će ti se smejati u oči dok mi ga nabija do jaja i neko kome ćeš se ti zahvaliti što ti je izjebo ženicu i napunio je, a taj neko bi mogao da bude i neki crnac.
Posle ovih reči toliko se napalih da je samo obema rukama uhvatih za kosu i rekoh kurvetino dobićeš šta tražiš, svršavam.
Neeee, skoči sa mene i poče da mi drka, zaboravila sam pilule kod kuće nemoj u mene, samo što to reče počeh da svršam silovito a ona ne prestaje da drka tako da sam baš mnogo semena izbacio.
Nasmeja se i poče da se umiva, kad me preseče nešto preko stomaka setivši se da je ona već bila jebena i da je tip svršio pravo u matericu a nema pilula kod sebe. Samo je zbunjeno pogledah, ona se nasmeši, namignu i reče ne brini ovo je tek početak.

Нема коментара:

Постави коментар